PM Komponenten (www.pmk.be), gevestigd in Deinze, is een dochteronderneming van de Zwitserse groep Phoenix Mecano. Deze groep realiseert wereldwijd met +- 6000 medewerkers 600 mio. euro zakencijfer en kent drie grote divisies: behuizingen, mechanische componenten en elektronicacomponenten.

PM Komponenten heeft het voordeel deel uit te maken van een sterke internationale groep maar kan tegelijk snel en flexibel inspelen op de specifieke eisen van de Belgische markt.

Dankzij de inzet van 20 gemotiveerde professionals is PM Komponenten uitgegroeid tot een   belangrijke en succesvolle speler in zijn marktsegment. Het bedrijf is financieel gezond, kenmerkt zich door een moderne en efficiënte organisatie en door een hechte collegiale ploeg.

Om deze ploeg te versterken, hebben we een boeiende en veelzijdige job voor een 

Management Assistant (m/v)

 

Functie

Jouw rol als Management Assistant is bijzonder polyvalent. Als rechterhand van de directie wordt jou een afwisselend takenpakket toevertrouwd met zowel operationele-organisatorische taken als met inhoudelijk dossierwerk.

Fulltime of 4/5 de job (bespreekbaar)

Voor deze rol mikken we op een persoon met een brede interesse en met de nodige flexibiliteit om de organisatie in diverse domeinen te ondersteunen.  In functie van jouw background en interesses, kan jouw rol nog gefinetuned worden:

  • Management support: office management, voorbereiding en organiseren van meetings, opmaken van presentaties, verslagen en statistieken, algemene correspondentie.
  • Administratie: postverdeling, mailverkeer, organiseren van reizen, diverse vertalingen.
  • Onthaal: telefonisch en persoonlijk onthaal.
  • Logistiek: aanspreekpunt voor het gebouw en de infrastructuur, bestellingen kantoormateriaal, contacten met externe leveranciers.
  • Financieel: aanmaken klanten en leveranciers, opvragen financiële rapporten bij Graydon, bankstukken, kas boeken, betalingsopvolging en debiteurenbeheer, helpen bij voorbereiding van financiële rapportering.
  • Marketing : mee opstellen van commerciële brochures en newsletters, opvolgen van de website, organisatie van beursdeelnames, vertalingen van productinfo.
  • Quality: assistentie bij de audit en up-to-date houden van het kwaliteitshandboek.
  • Preventie: mogelijke ondersteuning bij het preventiebeleid.

Een toffe en afwisselende job met heel wat ruimte om jezelf te ontplooien.


Profiel

  • Bachelor opleiding met minstens enkele jaren relevante ervaring.
  • Idealiter een stevige talenkennis Nederlands-Frans-Engels-Duits.
  • Een basiskennis accountancy is zeker een sterke plus.
  • Vlotte kennis van MS Office en kennis van moderne office management tools.
  • Kennis Navision is een voordeel.
  • Je bent een veelzijdig persoon met een brede interesse en met vooral een sterke drive om service te verlenen. Dankzij jouw leergierigheid ontpop je jezelf tot een breed inzetbaar talent binnen de organisatie.
  • Je bent een vlotte, vriendelijke en enthousiaste collega.
  • Je houdt ervan om de puntjes op de i te zetten en je geeft blijk van een sterke zelforganisatie.
  • Een wakker persoon die werk ‘ziet’ en die voldoende flexibel en hands-on is om mee te draaien waar nodig.
  • Eerlijk en betrouwbaar persoon met verantwoordelijkheidszin.
  • Bij voorkeur woonachtig in de ruime regio van Deinze.


Aanbod

  • Een brede, afwisselende en leerzame allround job.
  • Full-time of 4/5 de job (bespreekbaar).
  • Je werkt in een hecht en collegiaal team en je maakt deel uit van een sterke internationale groep (mét alle kansen om jouw talen actief te gebruiken).
  • Regelmatige werkuren.
  • Een omgeving waar het nemen van initiatief wordt aangemoedigd en waar je een reële meerwaarde kan betekenen.
  • Een professionele werkomgeving met ruim voldoende interne opleidingsmogelijkheden en met een aantrekkelijk salarispakket.

Interesse?: Martens en Brijs behandelt deze vacature. Contactpersoon isabelle.vaneeghem@martensbrijs.be

Nos marques

© 2019 PM Komponenten NVProtection des données 
Contact